söndag 6 juni 2010

Busy as a bee

Idag har jag tuschat 7 sidor 'Duellen'. Och då steg jag inte upp ur loppelådan förren nunnorna i klostret intill ringde sina middagsklockor . Måste vara gårdagens skissande som tog musten ur mig ;o) Hur som helst är jag mer än nöjd. Jag har dessutom skålat för Sverige, promenerat fram och tillbaka till en stängt Aikidodojo, lagat middag samt utfört misslyckade experiment med tändsticksraketsavfyrningar och lyckats göra mörka brännmärken på köksbordet. Så kan det gå när ens vänner har intressanta bloggar. För den som vill lära sig bygga raketer av vanliga tändstickor hänvisar jag till min gode vän Åke Forslunds insnöade och därför fantastiskt läsbara blogg http://akeiexil.wordpress.com/ Man får botanikisera lite, för han verkar ha snöat in på växter... I alla fall. Godnatt.. Nej förresten - Bara en sida till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar