söndag 22 augusti 2010

Nya VK serien skissad och "klar"

Har just kastats från sorg till glädje. Min bedårande Lumix LX3 låg i fickan på en jacka jag fångade in en ilsken geting med. Kameran for ur och i backen så det blev en buckla i plåten. Den startade ej. Batterierna var nyladdade. Sorg och bedrövelse kameran var trasig. Mot bättre vetande stoppade jag extrabatteriet och då gick den igång och fungerar utmärkt - oh happiness! De bygger tuff hårdvara dedär Lumixteknikerna.

..Och på den lilla skalan har jag idag dragit ihop de sista sidorna på Kasparssonepisoden "Främmande hamn". 9 sidor serie och fyra pratbubblor. Tystlåtenhetsrekord och skön kontrast till "God Jul Herr Kasparsson" där det pladdras kontinuerligt. Hmm vilken av dem skall jag börja tuscha nu då..?

1 kommentar:

  1. Hehe ja du verkar ju inte ha brist på ideer :-)
    Den lille demonen i kameran som målar bilderna
    du fotograferar,
    var nog bara upptagen med att
    plåstra om sig efter den hiskeliga flygturen :-D

    SvaraRadera