tisdag 15 juni 2010

Is time on my side?

Jag köpte denna klocka på tiden då jag jobbade i London. Det var då jag tecknade flera Kasparssonavsnitt och jag föll för den mest för att jag tyckte den såg 30 tal ut. Den gången Kasparssons klocka kommer med i närbild så vet jag hur den skall se ut.

Duellen är mycket snart klar. Pratbubblorna drar ut på tiden samtidigt som jag bollar med ordningen på rutorna i slutet.. Jag tänkte lägga upp den här så fort den lämnar pressarna. Vilken dag som helst nu. F.ö. har jag graderat upp mig i Aikido till blygsamma 5:e graden - men det var stort för mig.

3 kommentarer:

  1. djävulen vilken fin rova, dengus! har letat efter en dylik länge utan resultat. nuförtiden ska ju även tiden skötas med ettor och nollor så att få tag i ett urverk som är värt namnet är inte det lättaste. ur led...

    SvaraRadera
  2. Hehe sanningarnas ord - från sanningarnas man. Du får locka mig med något eomotståndligt i byte endera dan.

    SvaraRadera